Victòria de prestigi del primer equip al camp del Santjoanenc (1-2). Tres punts que donen el quart triomf consecutiu als de Jordi Sala en capgirar el gol inicial dels de la Garrotxa i mantenir viva la lluita per al play-off d'ascens quan resten quatre jornades per al final de la lliga.
El partit ha començat amb el gol dels locals als 9 minuts de joc. El Sant Gregori no s'ha arronsat i ha buscat l'empat, fins que Arnau Almeda ha vist porteria al 27'. Un resultat que ja no es mouria fins al descans.
A la represa igualtat d'ocasions dels dos equips i han estat els blaugrana els més encertats de cara a porteria. Arnau Almeda ha firmat el seu doblet particular amb el 2-1 (min 54). Amb molta estona per davant de partit. El Sant Gregori s'ha quedat en inferioritat per la segona groga a Brugui i en el tram final del matx serien els locals qui veurien dues expulsions. Tres punts que marxen cap a la Vall de Llémena i deixen al Sant Gregori amb 48 punts, dins la lluita per l'ascens i amb quatre jornades per davant. El proper partit serà d'aquí a dues setmanes, el dissabte 26 d'abril a les 16.00 hores a casa davant el PE Montagut.